Wednesday, March 30, 2011

MyCartoonnizz

Assalammualaikum semua. Di pagi yang hening ini (ecehhhh...) iaitu jam 2 pagi, dengan condition aku yang sedekit sakit tekak + deman... aku cuba gak la merajinkan diri untuk mengUpdated blog aku ni yang dah seminggu dilupakan. huhu.

Kali ni aku nak share hasil seni abang sepupu @ abang Yop @ abang Nizam.

Actually, abang Yop ni adalah anak sulung kepada kakak mak aku. Time kecik-kecik dulu, rajin la melepak-lepak kat rumah die kat area Sungai Congkak, Hulu Langat. Dalam lepak-lepak tu, rajin la dia menunjukkan skill melukis muka kami adik beradik + sepupu sepapat dalam pelbagai watak komik.

Dipendekkan cerita, hasil seni dia tak luput bergitu sahaja. Now dia ada bagi service kepada mereka-mereka yang memerlukan. Bagi aku, kartun yang dia buat adalah sangat-sangat sesuai untuk tujuan nak tempek kat banner-banner kahwin + buat frame + kad kahwin + tshirt.

So siapa-siapa yang berminat nak buat muka sendiri dalam version cartoon macam gambar aku dan en.suami kat bawah ni, boleh lah hubungi abang Yop aku tu. Kalau segan, contact aku pun boleh. hehe.

Jangan lupa lawat website dia ok~~ MyCartoonnizz


Full version

Non background version

Outline Version


Macam best tak Tshirt Couple kat bawah ni? (Tetiba mau promote Eizus Tshirt). hehehe. Kalau sesiapa yang berminat nk jadikan tshirt ni sebagai hadiah harijadi atau hadiah anniversary atau baju rewang, memang terbaikkkkkk laa korang. Jarang kot orang buat tshirt cmni. Apa salah nya sekali-sekala melabur untuk orang tesayang. (^____^)v


Website tercinta--------@ Eizus Tshirt

No comments: