Wednesday, March 9, 2011

I Love Photo Contest Blog


Saja nak share ngan korang, aku baru buat satu blog baru yang khusus untuk mereka yang suka sangat join Photo Contest dan suka nak menang hadiah. Haaaa...ini la peluang nya. Actually kalau korang nak tahu, aku plak antara orang-orang yang suka anjur contest dan bagi orang hadiah. Tak salah kan bagi orang hadiah? hehehe.

"I Love Photo Contest" <---ni la blog baru tu.

Aku bercadang nak buat macam-macam TEMA. Tema apa? huhu..tunggu je la nanti. Tak leh nak bagi tahu sekarang nanti tak suprise. Insyaallah, aku akan buat pelbagai tema dan tak ada la nak focus yang professional je. (Macam la aku ni bidang photography..hahaha). Contest ni pun just for fun je. Kalau korang ada cadangan, boleh la share ngan aku ni. Lagi banyak kepala, lagi bagus. Btol tak?

Yang best nye Eizus Tshirt akan jadi Sponsor Utama. (Mesti la utama, dah tuan tanah yang punya. hahaha) Untuk sponsor-sponsor yang lain tak tahu la siapa nanti. Masih mencari-cari mana yang sesuai.

1st contest adalah "Si Kecil & Bantal Busuk". Nak tahu syarat-syarat penyertaan, boleh la masuk blog "I Love Photo Contest" yerh. (^___^)


p/s: Kawan-kawan....mari support blog baru aku yerh.

1 comment:

Mak Izz said...

wah.. sll org create blog khas utk join contest. tp ko create blog khas utk anjur contest. sgt menarik! insyaAllah kalo ghajin & ada gmbr menarik aku join!