Tuesday, May 24, 2011

Saya kene TAG

Hari ni terajin bukak Blog, macam biasa aku akan check dashboard untuk tengok updated terbaru kawan-kawan. Zasss terpandang title TAG kat Blog Mak Izz. TAG? macam pernah aku layan je suatu ketika dahulu demi membuang masa. hehehe. Dengan rasa confident aku tahu Mak Izz akan tag aku.....bila bukak blog die.....yeezaaa....nama aku telah di Tag. Syabasss...

Mari mula menjawab soalan.


5 Tarikh Penting

1 Jan ( Our Wedding Anniversary)
13 Sept (En.Suami Birthday)
10 Jan (Mak Birthday)
29 Jan (Ayah Birthday)
20 Mei (Our Cintan-cintan Anniversary)


5 Perkara Yang Dibuat Semalam

Pergi umah mak mertua + lunch + rumah tak ada lektrik so malas masak.
Layan movie Nur Kasih at Mid Valley
Balik kepenatan, tidoooo
Bangun sambung buat printing
Ngadap facebook


5 Perkara Yang Buat Korang Happy

Lihat en.suami cukup rehat + bergurau senda dengan senang hati.
Diri sendiri cukup rehat + muka ada senyuumm.
Balik rumah ayahanda & bonda.
Bercuti + Berjalan2 tanpa campur sedikit pun urusan kerja.
Semua yang dirancang berjalan lancar dan baik-baik sahaja.


5 Sebab Jawab Soalan

Saja buang masa. (amalan setan tol)
Tengah ambik mood kerja. Tido lambat lagi wooo malam ni.
Tambah entry post yang langsung tak berkaitan dengan kehidupan semasa aku.
Tambah bilangan orang yg updated post kat dashboard orang.
Paksa orang lain buang jugak. hahahah


5 Orang Blogger Yang Ditag



Selesai sudah 1 entry. 5 orang blogger yang ditag, SILA JAWAB TAG OKEH.

2 comments:

Mak Izz said...

hahak.. sampai ati ko kata ini entry buang masa. isk isk.. (mmg pon) wakakak! maceh noks sudi jwb tag mek. nt mek tag lg k. marilah kta membanyakkan entry buang masa beramai2. 5 blogger lain tuh, x reti2 nk jwb tag? hehe..

Suzila said...

hahaha.... tp bagus k tahap ke confident'an ak mengatakan ko akan TAg ak. Nmpk sgt ak ske skodeng blog ko. hahahahah