Wednesday, May 11, 2011

............................

Terasa berat hati + risau + takut untuk berkongsi................................... hanya mampu bersabar dan bertawakal. Dan memohon agak rakan-rakan dan semua yang mengenali aku sentiasa mendoakan kesejahteraan yang baik-baik buat aku.... Aku minta maaf kalau ada tersalah kata, tersinggung perasaan dan apa-apa perkara yang membuatkan korang marah kat aku. Tiada niat untuk mencari musuh. Aku hanya hamba kecil yang hanya tahu melakukan kesilapan.
.
.
.
Ya Allah....tuhan yang Maha Agung lagi Maha Penyanyang. Bantulah hamba mu yang lemah lagi hina ini dalam menghadapi semua cabaran dan dugaan yang Kau turunkan. Kuat kan iman aku... beri kan ketabahan dalam diri aku. Sesungguhnya hanya Kau sahaja yang tahu apa yang terbaik buat aku. Dan aku redha apa yang Kau tentukan. Amin.

5 comments:

habsahharun said...

Kuat ye Suzi..
Sabar itu indah.
Allah bersama-sama orang yang sabar :)

sue said...

suzie... semoga kuat dan bersemangat... kamu kan steady.. :)cayyyyoookkk

Mak Izz said...

sape marah ko ni? marilah kita sesama memaafi, xyah tunggu raya. hehe..

Suzila said...

habsahharun: Yer2..perlu terus kuat dan kuatttttttttt..... hehe

sue: ahakzz.....stedy yeh... kdg2 meleleh air mata jugak. ngehngeh....

mak izz: ak x tahu pn sape yg marah ak...suke je mintak maaf. hehe. tgh bersabar....dan terus bertawakal. =)

Mak Izz said...

bgs2 sentiasa memohon maaf walaupun tiada kesilapan. aku ptt mencontohi ko. maafkan aku buk!