Saturday, November 2, 2013

Status Semasa

Assalammualaikum.

2nd post untuk tahun ini. Perghh berabuk sangat ni. Kekangan ruang masa untuk keluarga, kerja dikedai, dan bonus dengan kondusi badan yang sarat mengandung pada awal tahun menjadikan blog ini wajib berabuk. hokhok.

Secara ringkas tentang aku sepanjang tahun ni. (Kat facebook selalu je updated. hihi)

1) Ibu of three.
Alhamdullilah pada 30 September 2013 - aku telah melahirkan kembar perempuan secara pembedahan, dan sekaligus memberi 2 orang adik kepada abang besar. Abang besar pun dah nak masuk 2 tahun pada Disember ni. Allahuakbar cepatnya masa.

2) Full time Working Housewife
Sejak bulan Julai lagi, aku dah tak pergi kedai dan membuat kerja-kerja pemasaran secara giat. Tapi tak ada la berhenti terus. Masih melayan pertanyaan tempahan secara sambilan dirumah. Dapat tolong cari sale sekit-sekit bantu suami pun jadi la kan. Nak pulun, aku pun dah tak larat masa tu.

Sekarang, tinggal lah aku kat rumah menjaga putera puteri yang sedang membesar. Dalam tak cukup tangan nak jaga budak-budak kecil dan mengurus rumah tangga, ada jugak berangan nak buat business kecil-kecilan versi business emak-emak. Nak tambah duit poket kononnya. Adoiiii...berangannnn. Ni menunjukkan bertapa cintanya aku pada bidang perniagaan.

Ok cukuplah buat masa ni. Ni pun curi-curi taip waktu si kembar tidur.

Buhbyeee.

No comments: