Friday, January 21, 2011

i'm back !!!

Taraaaaaa..... i'm back !!!

Lama tak menconteng blog ni. Last post 'Salam Ramadhan'. Lepas tu sunyi sepi. Actually selepas Ramadhan hari tu aku dah siap taip 1 post untuk bacaan semua. Tp tetiba rasa touching plak bila baca balik. Last2 aku simpan je la jd draft. hehe

Bile dah namanya "touching", semestinya bende tu bleh buat aku meleleh air mata berbaldi2. Apa yang berlaku? hmm.... tak pe la. Biar la sampai kat sini je persoalannya. Coz perkara tu pun dah berlalu. Sape yang tahu tu...paham la maksud aku. Mudah2an Tahun 2011, Allah murah kan rezeki aku dan memberi aku lebih kekuatan. Insyaallah.

Point Utama aku skrang bukan nak cite dan share kesedihan yang telah menimpa aku. Tapi aku nk katakan...sempena lembaran Tahun 2011, aku akan try aktif semula buat contengan2 kt blog aku ni. Hopefully boleh berkongsi dan bertukar-tukar pandangan dengan korang. (Kalau ada la. hihi). Dan bagi aku, kat sini je la tempat aku boleh meluahkan apa yang tersurat dan tersirat. Especially tentang kehidupan aku.

Ok la. Cukup la intro untuk tahun baru ni.
Akhir kata. Happy New Year ....(w/pn dah hujung bulan) hihi.

No comments: