Saturday, January 22, 2011

1st Wedding Anniversary

Happy 1st Wedding Anniversary !!! - 1 January 2011

Congrats to Me and my lovely husband Mohd Firdaus. Sila lihat (sorotan Majlis)

Ya~ aku dah berjaya melalui cabaran menjadi isteri selama setahun. Syabas!!! Walaupun angka
1 tahun belum cukup kuat
bagi sesuatu rumahtangga dan ia boleh dikatakan sekadar introduction je. Semoga aku lebih success untuk menanggung tanggungjawab sebagai isteri bagi masa-masa yang akan datang. WeeEee.... (^___^)v. Yeah~ Go..suzila go...

Ucapan buat en.suami "Terima kasih kerana menjadi suami yang sangat memahami, mengasihi, penyanyang dan........." iseyyy segan plak nk tulis kat sini. hahaha. Dah la next...huhu

Kredit to Kema @ gf Slip (kwn kpd en.suami) yang sudi buat special photoshoot buat kami di Putrajaya. Beliau sangat best, bikin kami yang 100% tak reti pose ni boleh beraksi melompat-lompat, dan berlari-lari macam budak kecik. hihihi. Kalau ada yang berkenan dengan hasil seni beliau, boleh la contact aku yerh.

Dan kepada bakal-bakal pengantin Tahun 2011 ni, good luck for ur new life.


Aksi mengorat yang confirm dapat. haha

Aksi zaman bercinta sebelum kawen

Aksi memendapkan tanah

L.O.V.E

4 comments:

Ieqa Swetluv said...

wahh semoga bahagia ya =)

Suzila said...

TQ yer Ieqa =)

Mak Izz said...

epi 1st anniversary makcik! x reti posing? nk muntah aku dengar. bkn ko ratu posing ke? hehe..

moga rumahtangga makin bahagia, ceria, murah rezeki & cepat2 dikurniakan bayi2 comel utk jd sahabat baik izz dan hasanah. amin...

mie said...

wow!!!
ni buat gue nak kawen ni..
eheheee