Sunday, April 3, 2011

Broga Hill - Mymanutd activity

Yeaa..genap seminggu aku perap gambar yang di collect dari facebok tuan punya kemera. Tq Kema....Tq Farrah. hehe.

Ahad (27 March 2011) - aku with kekawan gegurl Mymanutd telah BERJAYA menjalankan 1st activity yang dikelolai sendiri oleh kaum gegurl. Dan activiti tersebut adalah menawan Bukit Broga di Semenyih. Tahniah...tahniah...tahniah..... Tingkatkan usaha kita untuk terus berAktiviti dan FIT'kan badan. (Especially aku lah tuh.hahaha).

Jika selalu, gegurl ni just jadi tukang tengok + pengikut je kepada boyfriend / tunang / suami bagi semua aktiviti-aktiviti yang dijalankan oleh Mymanutd Club. Antara contoh futsal + badminton + bowling + paintball + trip + MV + dll....... . Jumlah gegurl sangat aktif just ada beberapa ketol je, tu pun memang jenis fitness punya orang.

Macam aku, aktiviti yang pernah aku join pun just bowling + trip. Dan aktiviti paling lasak yang aku pernah join pun, masa main paintball. Actually bukan tak nak join aktiviti-aktiviti sukan yang club buat, tapi macam segan jerh. Yerla, setiap kali aktiviti, gegurl yang join ada la beberapa orang. Pastu orang yang tak pernah jumpa lak tu. Adoiii....aku dah la jenis tak banyak cakap, confirm berjam-jam aku jadi bisu.

Sambung balik pasal BROGA HILL ~

Jumlah gegurl yang join aktiviti menawan Bukit Broga ni adalah seramai 10 orang je. Angka yang boleh dibanggakan bagi 1st activity. Jumlah beboy yang join pulak ada 5 orang. Walaupun activity ni untuk gegurl, tapi demi keselamatan...kami invite gak la bodyguard memasing. Yerla, tempat berbukit-bukit kot....kang apa-apa hal kan susah. Kalau activiti kat shopping mall confirm tak jemput. hehehe.

Dah la tak nak bebel panjang-panjang. Mari layan gambar.

Semua yang success di atas puncak.

1 family

Sesi korek-korek manja.

Gurl Power

Gurl power 2

Loncatan pertama

Loncatan kedua. Hilang seorang. =P

3 comments:

Syuk Ry said...

broga hill mmg terbaik la pegi..

Mak Izz said...

brp jam mendaki ni? ssh tak trek dia? blh bwk budak tak?

Suzila said...

syuK; mmg terbaikkkkkkk. Lg terbaik klu dpt tgk matahair naik.

ogy: mendaki dlm 45 minit. Ada 3 stage. Klu bwk budak....waweee..... xyh la. Penat mendokong je. Ak bpe byk kali berehat da..... pancit. hahahah