Saturday, December 26, 2009

Pengapit Ku~~

Nih lah wajah-wajah Pengapit Utama aku. Pada kata erti lain, mereka la yang akan selalu disisi aku. Tukang kipas..tukang lap peloh..tukang pemangkin semangat..tukang cover..dan macam2 tukang lg la..hehehe

Actually, rasa cam nk buat semua kawan2 baik aku jadi pengapit, tp tak bleh la kan. Kang runtuh lak pelamin aku.hehehe. Sori la klu ada yang terasa, apa pun..buat kawan2 baik aku yang lain, korang semua adalah penyeri majlis aku nnt. =D

1st Pengapit (Rumah Perempuan) - Ummi Huraizah bt Ramin (Mimi)

Die ni kawan baik aku dari dalam perut lagi. Mmg kenal dah lama sangat. Die ni gk jiran lama + satu Pengasuh + ex-schoolmate + ex-classmate. (1 kelas masa darjah 5 jerh.. yang lain die banyak kelas no.1, aku kelas bawah sekit..hahaha). Skrang die nih graduan UIA - kos Manufacturing. Pandai kn?? W/pn die ni bijaksana, die tak pernah kesah pn kawan ngn aku yang agak suka main2 dari belajar. hehehe. Dan, perkara yang aku paling suke tentang die, w/pn ada masa lama giler tak contact, then bila ttiba contact n terus cerita masalah yang mmg dah teruk....die dengar jerh tanpa banyak cerita. Yang pasti, nasihat2 die mmg bernas.=D


2nd Pengapit
(Rumah Lelaki) - Fauziah Sipli (Ogy)

Eset utama (tahi lalat), hahaha. Ogy ni aku kenal masa Poli Shah Alam dulu. Kenal pun sebab TaeKwanDo sesama. Nk kata rapat sangat dulu, mmm... rapat klu ada tranning jeh la kot. Bukan pe, die ni muke garang giler. Mcm nk makan orang. hahaha. Tp semakin kenal dgn die ni sewaktu dah masuk UiTM ssama, lagi2 tetiba bleh lak duduk 1 rumah sewa ssama. Yang bagus die nih, w/pn aku tahu telinga die dah bernanah dengar keluh kesah aku yang sama setiap hari.. tapi die tetap dengar jugak. Bagus la, bleh dapat anugerah pendengar setia dan penyimpan rahsia yang baik. hehehe. Satu lagi, w/pn muke die garang, tp hati die lembut woooo...hehehe

8 comments:

Mak Izz said...

tergezut aku bila ko ckp ogy akan jd pengapit kt belah lelaki. bila masa lak ko request aku jd pengapit ko? tp bila pikir2 balik, aku takde tahi lalat yg menjadi aset aku selama nih. erm.. ok bkn aku OGY yg dimaksudkan. hehe.. mak org msh valid jd pengapit lagikah?

anyway cannot wait d moment! hrp aku dpt dtg majlis ko nt. doakan ye.

Anonymous said...

hua3..sgt terharu dgn komen2 mu wahai cik suzie..heh3..x dpt byg mcm mn jd pngapit..yg pntg mkn sdp2..n bgambo sakan..ahaks

Anonymous said...

hai ila cyg...terharu sggh baca blog ni...anyway...i will be ur comitted bestman on ur day soon...tak sabar sgt nak tgok seri pengantin ila nanti...hehe....and caiyok dalam menguruskan event hebat ni ok...mmuahhh...:)mimie..

Suzila said...

klu yer pon...tarok la nama korang. Nsb ak leh cm dgn penggilan yg korang tulis...satu suzi...satu ila....yeahh ak kenal..

Suzila said...

Mak izz...dori la yerh... dah ade anak da x valid jd pengapit...seri mak orang lain mcm sekit...hehehe

mia sarah hemiza said...

kak suzi kak suzi..
ni kak ummi die baru grad ke dah lama grad ehh..? kte cam kenal. tapi yg kte kenal tu kak umi amik manufacturing bkn elektrikal..

kak suzi ade gamba nye yg len takk??
kalo kak umi yg manufacturing tu kte tak sangka plakk tu kwn baik kat suzi.. hehe... kecik nye dunia kan..

Suzila said...

ehh silap la mekz...btol la tu die manufacturing...hehehe
kenal ek.....
pape..jemput dtg knduri yerhh

mia sarah hemiza said...

kak suzi kte mintak maap sgt tau. nmpknye kenuri tak dpt dtg. ade kenuri len kt kuantan kene pegi. takot tak sempat plak nk kejar due2..
pape pon selamat pengantin baru ok yehh.. =)

seronoknye org nak kawen.hehe.nebes takk??
kem slm ngn kak umi..